Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ατάκες Σάσας!


-“Εγώ είμαι πιο παρθένα και από τις παρθένες. Έχω κάνει πολύ λίγα πράγματα στο κρεβάτι”

-“Όλοι οι άντρες νομίζουν ότι είμαι κορίτσι για σπίτι. Είμαι 21 χρόνων και έχω δεχτεί έξι προτάσεις γάμου“.

-“Δεν κάνω βίζιτες! Δουλεύω σαν τρελή, από το πρωί μέχρι το βράδυ, για να βγάζω τα λεφτά που βγάζω. Θα ήταν πολύ ωραίο να ήμουν μια ακόμη βίζιτα -όπως με αποκαλούν, λέγοντας μάλιστα ότι παίρνω υπέρογκα ποσά- και να έχω κάθε μέρα έτοιμα λεφτά. Αλλά δεν είμαι”

-“Αυτό που συμβαίνει με μένα είναι ασύλληπτο, προκαλώ λαϊκό προσκύνημα. Κάθομαι για καφέ και μου την πέφτουν και οι τρεις παρέες από τα γύρω τραπέζια”

-"Το καλό σεξ χαλάει έναν καλό δεσμό"

-Ερώτηση:Τι έχεις πάντα στην τσάντα σου;Aπάντηση:"Durex λιπαντικό".

-"Επειδή είμαι από χωριό και είμαι μια βλαχούλα, μου αρέσει στην ερημιά. Όπως οδηγείς, τραβάς χειρόφρενο και το κάνεις επάνω στο καπό, έξω στη φύση".

-Ερώτηση: Το ρεκόρ σου στο σεξ;Απάντηση: "Είσαι έτοιμος; Δώδεκα φορές!".

-"Πιστεύουν ότι είμαι μία χαζή, ξανθιά, ανορεκτική, που εξαγοράζεται εύκολα. Πόσο λίγο με ξέρουν".

-"Δεν είμαι από τις κοπέλες που ονειρεύονται νυφικά και μπομπονιέρες".

-"Στη φωνή μου θα έβαζα 7. Στο στήθος μου 9, στο πρόσωπό μου 10 και στον κώλο μου ένα 5αράκι. Μου αρέσει ο κώλος μου που είναι μικρός και πεταχτούλης, αλλά πιστεύω περισσότερο στο στήθος μου".

-“Eγώ είπα «χωρίζουμε». Το ελάττωμά του (Λανταβού) ήταν ότι ήταν αρκετά ζηλιάρης“
Η Σάσα αυτήν την περίοδο είναι σε διένεξη με τον Ταχτσίδη (τελευταία σχέση της).Τον κατηγορεί ότι της χάραξε το αυτοκίνητο. Παράλληλα, λέγεται πως έχει κάνει μήνυση στην Τζούλια Αλεξανδράτου επειδή η τελευταία την χαρακτήρισε "ιερόδουλη"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου