Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Τι είπαν; Πάααλι...


...Οι ατάκες δεν σταματούν και οφείλουμε να τις συγκεντρώνουμε. Είχαν όμως κέφια πάλι οι "αγαπημένοι celebrities"...
- Αλέξανδρος Πετρίδης: "Είμαι γνωστός και λόγω της οδοντοστοιχίας μου. Όχι λόγω ενός μπουκαλιού σαμπάνιας"
(Είναι μια καταξίωση κι αυτή...)
- Δήμητρα Αλεξανδράκη: "Τα πράγματα που βλέπω αυτή την περίοδο δεν μου αρέσουν καθόλου! Θέλω να ησυχάσω και να σκεφτώ! Χρειάζομαι ηρεμία και προσευχή!Σκεφτόμουν αυτές τις ημέρες να πάω σε ένα μοναστήρι να μείνω τρεις με τέσσερις ημέρες, θέλω να ηρεμήσω"(Τι το λες και δεν το κάνεις;) - Γιάννης Σερβετάς (για τον Αντώνη Κανάκη): "Το καλοκαίρι προσπαθούμε να μη βρισκόμαστε καθόλου, ει δυνατόν να μη μιλάμε καν στο τηλέφωνο, γιατί καθημερινά όλο το χειμώνα είμαστε μαζί. Ξυπνάω το βράδυ, βλέπω δίπλα μου τη γυναίκα μου και λέω "Ποια είσαι εσύ; Πού είναι ο Αντωνάκης μου;"
(Να το κοιτάξεις Γιάννη...)
- Γιάννης Λάτσιος: "Έχω απλά μια Κυριακή κλεισμένη. Εξάλλου δεν έχω και τόσα πολλά να κάνω τα βράδια της Κυριακής"
(Άλλος Γιάννης που πρέπει να το κοιτάξει επίσης!)
- Ευγενία Μανωλίδου: "Ε, δε θέλει να χορέψει τσα τσα τσα ο Άδωνις, άλλα θέλει να χορέψουμε"
(Χορευταράς ο Άδωνις!)
- Γκαλένα Βελίκοβα: "Ο Γιάννης Λάτσιος είναι αρχοντικός τύπος και αριστοκράτης"
(Τι έχουν πάθει όλες με το Λάτσιο;)

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ: http://mediasoup.gr/node/12176

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου