Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

...το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε....


...το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε..Δεν είναι αυτός ο τίτλος του...
Άκουσε το και θα καταλάβεις. Πρόσεξε και τις εικόνες...
Παλιό αλλά διαχρονικό!


Το δικό μου, τραγούδι δεν μιλά για φεγγάρια και για αγάπες που άδοξα χάθηκαν
το δικό μου τραγούδι δεν μιλά για πολέμους και για τόπους που με άρματα σκάφτηκαν
Τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε
ο θεός μας έχει πλάσει από αγάπη και πηλό και μας έδωσε καρδιά για να αγαπάμε
το δικό μου τραγούδι δεν μιλά για τα πάθη που σαν τα άστρα ψηλά μας χωρίζουνε
το δικό μου τραγούδι δεν μιλά για αστροναύτες που στο σύμπαν διαρκώς τριγυρίζουνε
τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε
ο θεός μας έχει πλάσει από αγάπη και πηλό και μας έδωσε καρδιά για να αγαπάμε
το δικό μου τραγούδι δεν μιλά για πολέμους και για τόπους που με άρματα, σκάφτηκαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου