Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Τσαλίκης: «Έφυγα από το “Δέστε τους” και η εκπομπή είναι καλύτερη»






Ένα χρόνο μετά την συμμετοχή του στο «Δέστε τους», ο Γιώργος
 Τσαλίκης 
δίνει τις δικές του απαντήσεις και εξηγεί γιατί δεν συνεχίστηκε 
η συνεργασία του με το κανάλι αλλά και τους παρουσιαστές
 της εκπομπής:

«Τώρα που έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που έφυγα από το 
“Δέστε τους”, μπορώ να σου πω ότι είναι πολύ καλύτερη 
η εκπομπή χωρίς εμένα» δήλωσε ο τραγουδιστής στην κάμερα 
της «Πρωινής Μελέτης».
«Ουσιαστικά εγώ πέρυσι σε αυτή την παρέα ήμουν ξένο σώμα. 
Δεν κολλήσαμε σαν χημεία. Φέτος τα παιδιά κάνουν καλύτερη 
εκπομπή χωρίς εμένα και είμαι και εγώ καλύτερα χωρίς τα παιδιά. 
Φέτος χωρίς το “Δέστε τους”, έκανα ίσως τη μεγαλύτερη επιτυχία 
που έχω κάνει τα τελευταία 5-6 χρόνια στη νύχτα».
Τι συνέβη όμως και τελικά δεν “έδεσαν” μεταξύ τους; 
«Δεν υπήρχε κόντρα, αλλά με μερικούς ανθρώπους 
απλά δεν συνεννοείσαι. Έχεις άλλο όραμα άλλα πράγματα 
στο  μυαλό σου και ο άλλος έχει άλλα. Η χημεία είναι κάτι μαγικό. 
Η κάθεται ή δεν κάθεται. Σε μας δεν έκατσε».
Μάλιστα δεν διστάζει να πετάξει και τη «σποντίτσα» του, 
μιας και η συνεργασία του με Μουτσινά και Ηλιάκη, δεν έληξε 
και με τον καλύτερο τρόπο: 
«Τα παιδιά ήταν φίλοι, γνωρίζονταν περισσότερα χρόνια μεταξύ τους. 
Δεν κολλήσαμε. Άρα η παρουσία μου ήταν ένα εμπόδιο στα παιδιά 
να αναπτύξουν τις ιδέες τους. Ίσως και εγώ αν έπαιρνα 
τους φίλους μου να κάνουμε μια εκπομπή, να λειτουργούσε.
 Να πήγαινε καλύτερα».
Ποιες είναι πλέον οι σχέσεις τους; από μακριά και αγαπημένοι!
 «Δεν νομίζω ότι με βλέπουνε με μίσος. Είμαι αξιοπρεπής στη
 δουλειά μου
 και έχω τρία παιδιά να μεγαλώσω».
Όσο για τη σχέση του με τη Ρούλα Κορομηλά; Αρκείται απλά να 
δηλώσει ότι την αγαπά πάρα πολύ χωρίς να δώσει κάποιο στοιχεία
 για τις τωρινές τους σχέσεις: «Με τη Ρούλα υπήρχε, υπάρχει 
και θα υπάρχει μια σχέση πολύ μεγάλης αγάπης και σεβασμού. 
Την αγαπώ πάρα πολύ και αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Τώρα 
οι λεπτομέρειες 
αν έχω μιλήσει δεν έχω μιλήσει και το τι συμβαίνει στη 
διαπροσωπική μου σχέση με έναν άνθρωπο που εκτιμώ 
τόσο πολύ, 
έγκειται στη σφαίρα της φθοράς και του κουτσομπολιού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου