Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Νίκος Βέρτης : Οι γυναίκες που τον ξενερώνουν κι 1 γάμος-φάντασμα!


Για τον έρωτα, τη φιλία,  αλλά και τις φήμες που κυκλοφόρησαν πως θα ανέβει σύντομα τα σκαλιά της εκκλησίας,


μίλησε μεταξύ άλλων στο ένθετο της εφημερίδας «Έθνος», «Radar!», ο Νίκος Βέρτης.



Ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής τραγουδάει συνήθως ερωτικά τραγούδια, αλλά πρόσφατα δήλωσε πως ερωτεύεται σπάνια. Κατά πόσο αυτό είναι αντιφατικό; «Δεν είναι απαραίτητο ένας άνθρωπος να ερωτεύεται συχνά για να τραγουδά ερωτικά τραγούδια-το αντίθετο μάλλον. Είμαι πιο επιλεκτικός, πιο δύσκολος ώστε να βρω την κατάλληλη χημεία με μια γυναίκα. Μπορεί αρχικά να εντυπωσιαστώ, αλλά στη συνέχεια προσέχω λεπτομέρειες. Τη χροιά της φωνής της ή το χαμόγελό της, μια λεπτομέρεια που θα με κάνει να “κολλήσω”», είπε.

Έχει τύχει ποτέ να τον ξενερώσει κάτι σε μια γυναίκα; «Πολλές φορές όπως και εγώ μπορεί να τις έχω ξενερώσει με κάτι. Με χαλάει πολύ η γυναίκα να βρίζει. Δεν μου αρέσουν οι κοπέλες να προσπαθούν να υποκαταστήσουν τον ρόλο του άντρα. Θα με δεις να αλλάζω δρόμο… Θέλω τη γυναίκα θηλυκό και εγώ να είμαι ο άντρας δίπλα της», δήλωσε ο Νίκος Βέρτης.

Για την προσωπική του ζωή σπάνια θα μαθευτεί κάτι συγκεκριμένο. «Υπήρξε μια μακροχρόνια σχέση που επέλεξα να μην τη βγάλω προς τα έξω. Κάποια στιγμή όταν θα νιώσω έτοιμος και θα έχω δίπλα τη γυναίκα που θα παντρευτώ δεν θα τον κρύψω», παραδέχτηκε ο ίδιος. Δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν λίγους μήνες πριν, τον ήθελαν να ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας στο Ντουμπάι. Πώς αντέδρασε ακούγοντας κάτι τέτοιο; «Στην αρχή της καριέρας μου με ενοχλούσε. Τώρα πια γελάω. Μου αρέσει ο τρόπος που κάποιοι “εμπνέονται” και επινοούν τα όσα γράφουν. Το κακό είναι ότι κάποιοι στεναχωριούνται επειδή δεν τους κάλεσα στον “γάμο”!» είπε. Όσο για το αν είναι μόνος του αυτή τη στιγμή δήλωσε: «Αν σου πω ότι είμαι μόνος όταν δεν θα είμαι, δεν θα μπορώ να το κρύψω. Οπότε το αφήνω έτσι..».

Η φιλία για εκείνον, τέλος, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στη ζωή του: «Είναι η δύναμη και η ενέργεια που σου δίνουν κάποιοι άνθρωποι. Να αλλάζεις την ψυχολογία σου και να αποδίδεις καλύτερα στη δουλειά και στη ζωή σου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να έχω φίλους, ανθρώπους που με αγαπάνε. Προσπαθώ να κρατώ κάποιες ισορροπίες. Ξέρεις με τα χρόνια ίσως να αλλάζεις κατά καιρούς παρέες και κάποιες φορές να χάνεσαι με κάποιους. Προσπαθώ να μην αφήσω τον εαυτό μου να δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις με αυτούς που ίσως χαθώ για κάποιον καιρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου