Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Πάνος Κιάμος: Ο κόσμος, οι πολιτικοί, οι στόχοι κι ο δεύτερος γιος που έρχεται


O Πάνος Κιάμος μιλάει για την επιτυχία που σημειώνουν οι εμφανίσεις του στο Posidonio, τη σχέση του με τη δουλειά του και τον κόσμο αλλά και την οικογένειά του.






Για την επιτυχία που σημειώνουν οι εμφανίσεις του στο νυχτερινό κέντρο Posidonio, δεδομένης της οικονομικής κρίσης που περνάει η χώρα, δηλώνει στο "Λοιπόν": «Η αλήθεια είναι ότι τέτοια προσέλευση κόσμου δεν την περίμενα ούτε εγώ, με βάση τα όσα βλέπουμε, ακούμε και βιώνουμε. Δείχνει μια τάση του κόσμου να λέει ότι κουραστήκαμε με αυτό το “κλάμα”, να τα δείχνουν όλα μαύρα και να κάνουμε θυσίες που θα μας σώσουν και μετά από ενάμισι χρόνο να ακούμε ότι δεν έγινε τίποτα και πάμε από την αρχή. Νομίζω ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να λέει ότι δεν πρέπει να παίρνει τόσο σοβαρά αυτό το θέμα. Θέλει να ζήσει τη ζωή του και δεν σώζεται με 50 και 100 ευρώ. Αυτή είναι η αλήθεια. Κάνουν ό,τι θέλουν οι πολιτικοί και αποτέλεσμα δεν βλέπουμε».

Ο δημοφιλής τραγουδιστής αναφέρθηκε στην δουλειά του και τη σχέση του με τον κόσμο λέγοντας: «Δεν βάζω μακρινούς στόχους, δεν ασχολήθηκα με αυτό. Μου άρεσαν τα μικρά βήματα. Στην αρχή έμενα στην πίστα 35 λεπτά, έρχονταν φίλοι μου να με δουν, τους έπιανε φανάρι και δεν προλάβαιναν. Μου έλεγαν: “Πότε βγαίνεις;” και απαντούσα: “Αύριο πάλι”. Αυτό ήταν το πρώτο όνειρο και στη συνέχεια να πάρω λίγο χρόνο παραπάνω στην πίστα, να κάνω δίσκο. Έγιναν όλα αυτά. Το κάθε μου βήμα εστιάζει στο επόμενο. Δεν φαντάζομαι τον εαυτό μου με έναν τοίχο γεμάτο πλατινένιους δίσκους, προτάσεις από το εξωτερικό … Αν το τώρα γίνεται καλύτερο, σημαίνει ότι δουλεύω καλά. Αν όχι, σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να κλείνει και αυτός ο κύκλος που λέγεται “Πάνος Κιάμος”. Εκεί θέλει μεγάλο θάρρος από την πλευρά μου να το καταλάβω και να φύγω με ψηλά το κεφάλι. Να μη γίνω βάρος στον κόσμο».

Ο Πάνος Κιάμος δεν παρέλειψε φυσικά να μιλήσει για το τρίτο του παιδί που θα έρθει στον κόσμο πολύ σύντομα, δηλώνοντας: «Πάω για τον δεύτερο γιο. Το σπίτι θα γίνει… Δεν υπάρχει περίπτωση να κοιμόμαστε. Με δύο και δεν τα καταφέρνω, οπότε στο τρίτο; Με το που γυρίζω από το μαγαζί όλη η οικογένεια ξυπνάει. […] Έχω γίνει καλύτερος άνθρωπος με τα παιδιά. Η αγκαλιά και η μυρωδιά ενός μωρού δεν ανταλλάσσονται με τίποτα. Με έχουν αλλάξει πολύ τα παιδιά μου"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου