Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Οι συμβουλές της Μέριλιν



Σε λίγες μέρες θα γίνει στις Κάννες ένα από τα πιο σημαντικά red carpet events της χρονιάς: το γκαλά του Αμερικάνικου Ιδρύματος Έρευνας για το AIDS (amFAR) που φέτος θα είναι αφιερωμένο στη Μέριλιν Μονρόε. Με αφορμή αυτόν τον φόρο τιμής, παίρνουμε μαθήματα ζωής από τη γυναίκα που λάτρευε να ζει την κάθε στιγμή.

1. «Είμαι εγωίστρια, ανυπόμονη και λίγο ανασφαλής. Κάνω λάθη, βγαίνω εκτός ελέγχου και μερικές φορές δεv μπορεί κανείς να με συνεφέρει. Να ξέρεις όμως πως εάν δεν μπορείς να με χειριστείς στα χειρότερά μου, τότε είναι σίγουρο πως δε σου αξίζω στα καλύτερά μου.»
2. «Η ατέλεια είναι ομορφιά, η τρέλα είναι ιδιοφυΐα και είναι καλύτερο να είσαι τελείως γελοίος από το να είσαι τελείως βαρετός.»

3. «Οι γυναίκες διαθέτουν δυο φοβερά όπλα: το μακιγιάζ και τα δάκρυα. Ευτυχώς για τους άντρες, δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ταυτοχρόνως.»

4. «Αν μπορείς να κάνεις μια κοπέλα να γελάσει, μπορείς να τη βάλεις να κάνει οτιδήποτε.»

5. «Είμαι καλή, αλλά δεν είμαι άγγελος. Αμαρταίνω, αλλά δεν είμαι ο διάβολος. Είμαι απλά ένα μικρό κορίτσι σ' ένα μεγάλο κόσμο, που ψάχνει να βρει κάποιον ν' αγαπήσει.»

6. «Το μόνο που φοράω στο κρεβάτι μου είναι Chanel No 5, φυσικά.»

7. «Δώσε σε ένα κορίτσι τα σωστά παπούτσια, και θα κατακτήσει τον κόσμο.»

8. «Οι γυναίκες που επιδιώκουν να είναι ίσες με τους άντρες στερούνται φιλοδοξίας.»

9. «Πόσο λάθος είναι για μία γυναίκα να περιμένει τον άντρα να φτιάξει τον κόσμο που θέλει αντί να τον δημιουργήσει η ίδια.»

10. «Τα ρούχα σου πρέπει να είναι αρκετά κολλητά για να δείχνουν πως είσαι μία γυναίκα και αρκετά χαλαρά για να δείχνουν πως είσαι μία κυρία.»

11. «Δεν με πειράζει να ζω σε έναν αντρικό κόσμο, αρκεί να μπορώ να είμαι η γυναίκα μέσα σε αυτόν.»

12. «Είμαστε όλοι μας αστέρια και μας αξίζει να λάμπουμε.»

13. «Δεν γνωρίζω ποιος εφηύρε τα ψηλά τακούνια, αλλά όλες οι γυναίκες του χρωστάμε πολλά.»

14. «Ένα έξυπνο κορίτσι φιλάει αλλά δεν αγαπάει, ακούει αλλά δεν πιστεύει και φεύγει πριν την αφήσουν.»

15. «Τα σκυλιά δεν δαγκώνουν ποτέ. Μόνο οι άνθρωποι.»

16. «Πιστεύω πως όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Οι άνθρωποι αλλάζουν έτσι ώστε να μπορέσεις να μάθεις να τους αφήνεις, τα πράγματα πάνε άσχημα για να τα εκτιμήσεις όταν πάνε καλά, πιστεύεις τα ψέματα έτσι ώστε με τον καιρό να μάθεις να εμπιστεύεσαι μόνο τον εαυτό σου, ενώ ορισμένες φορές τα καλά πράγματα γκρεμίζονται έτσι ώστε να δημιουργηθούν καλύτερα.»

17. «Ένας άντρας είναι πιο ειλικρινής με τα συναισθήματά του. Εμείς οι γυναίκες, φοβάμαι πως συνηθίζουμε να κρύβουμε αυτό που νιώθουμε.»

18. «Ας αρχίσουμε να ζούμε πριν αρχίσουμε να γερνάμε.»

19. «Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μου έχουν συμβεί είναι πως γεννήθηκα γυναίκα.»
20. «Όσον αφορά το κουτσομπολιό, οφείλω να παραδεχτώ πως οι άντρες είναι εξίσου ένοχοι με τις γυναίκες.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου